Tunnus
2 posters
:: Vieraskirja
Sivu 1 / 1
Tunnus
Vituttaa kun siinä kun aloitetaan sitä asennusta, se kysyy ohjekirjan takana olevaa tunnusta, mä laitan sen, ja se sanoo, et se on virheellinen...
SMX- Vierailija
Vs: Tunnus
Tarkentaisitko SMX mitä tarkoitat ?
Koitatko rekisteröityä Kiisseliin ? Mielellään autetaan, kun selviää tarkemmin, mitä tarkoitat.
Koitatko rekisteröityä Kiisseliin ? Mielellään autetaan, kun selviää tarkemmin, mitä tarkoitat.
Mona- Ylipapitar
- Viestien lukumäärä : 5342
Ikä : 59
Registration date : 18.02.2009
APUVA
MOOOONAAAA, Swoopeli itkee täällä suuria kyyneliä kolmesta syystä
Syy 1: Olen ollut olevinaan niin kiireinen, etten ole muistanut tulla käymään moikkaamaan ihania kiisseliläisiä
Syy 2: Mullon ikuva teitä...
ja
Syy 3: Tunnukseni ovat vanhenneet koska mä vaa oon ollu olevinaan NIIN kiireinen...
Soittaisin jos voisin, mutku en voi sitäkää, ku puhelin on jossain täällä kotona piilossa, hävitin sen äsken...??!? :affraid:
Syy 1: Olen ollut olevinaan niin kiireinen, etten ole muistanut tulla käymään moikkaamaan ihania kiisseliläisiä
ja
Syy 3: Tunnukseni ovat vanhenneet koska mä vaa oon ollu olevinaan NIIN kiireinen...
Soittaisin jos voisin, mutku en voi sitäkää, ku puhelin on jossain täällä kotona piilossa, hävitin sen äsken...??!? :affraid:
SwoopiX- Vierailija
Vs: Tunnus
Nyt pitäs pelata taasSwoopiX kirjoitti:MOOOONAAAA, Swoopeli itkee täällä suuria kyyneliä kolmesta syystä
ja
Jupe- Kanankoipi
- Viestien lukumäärä : 2358
Registration date : 26.02.2009
:: Vieraskirja
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa